lørdag 7. februar 2009

En meget fornøyd assistent melder fra...

Etter tre dager med samling i Xela har alle elevene nå reist gruppevis til ulike kroker av landet på eget opplegg.
De kom fornøyde og ved godt mot til byen etter fulført feltarbeid, for tre dager med hygge, debriefing og aktiviteter.
Det gleder meg å se hvordan alle sammen møter enhver ny opplevelse med entusiasme, mot og positiv instilling. det gleder meg hvor mye de lærer, det gleder meg hvor mye de kommuniserer - med eller uten spansk. Det gleder meg å se den utviklingen alle elevene har vært gjennom, hver på sin måte.
Noen har blitt tøffere, andre mer utadvent, noen mer flesible, andre mer systematiske. Alle er de tålmodige og flinke til ta vare på hverandre.

Til alle venner, familie, medstudenter, lærere, kjærester eller hemmelige beundrere som leser denne bloggen for å holde seg oppdatert så vil jeg bare si: slapp av, vær stolte og gled dere til all oppdatering og alle bilder dere kan få (se) når de vender snuten hjemover mot Norge.

Med vennlig hilsen, en meget stolt (og ganske trist for at det snart er slutt) assistent
Marianne Gulli

2 kommentarer:

Anonym sa...

Et veldig fint innlegg

Anonym sa...

ja, veldig fint innlegg.
hilsen anonyme ingvildere og juliere